Partner portál

DocuLine Vállalati Digitalizációs Platform

DocuLine Partner Portál kezdőképernyő

Integrált megoldás

A Partner portál modul az általunk kínált DocuLine Vállalati Digitalizációs Platform szerves része.

A DocuLine vállalati digitalizációs platform célja a napi dokumentációs, valamint az ezzel kapcsolatban keletkező jóváhagyási feladatok hatékony támogatása.

A vállalati megoldás a Microsoft 365 szolgáltatásaira épül, amely biztonságos adatelérést és teljes mobil produktivitást nyújt.

A rendszer moduláris felépítésének köszönhetően az üzleti folyamatok digitalizálása lépésről lépésre végezhető el.

A DocuLine vállalati digitalizációs platform főbb alkalmazási területei

Digitális dokumentum tár ikon

Digitális dokumentumtár

Partner portál ikon

Partner portál

Szerződések kezelése ikon

Szerződéskezelés

Beszerzés automatizálása ikon

Beszerzés automatizálás

Munkaidő rögzítése ikon

Munkaidő-rögzítés

Egyedi alkalmazások ikon

Egyedi megoldások

A Partner portál modul áttekintése

A partner portál egy olyan platformként szolgál, amely megkönnyíti a zökkenőmentes kommunikációt és együttműködést a vállalat és azok partnerei között.

A DocuLine partner portál célja, hogy a céggel kapcsolatban levő külső felhasználók hozzáférjenek a szükséges dokumentumokhoz, információkhoz, valamint az együttműködést támogató funkciókhoz, programokhoz. A megoldás magas biztonsági szintet biztosít a hatékony együttműködéshez, illetve az adatok és dokumentumok megosztáshoz.

A DocuLine partner portál fő funkciói

1. Hozzáférések kezelése és felhasználói hitelesítés

A partner portál robusztus hitelesítési megoldása biztosítja, hogy csak az arra jogosult felhasználók férjenek hozzá az abban kezelt dokumentumokhoz és információkhoz. A szerepkör alapú hozzáférés-vezérlés lehetővé teszi, hogy különböző jogosultságokat és elérési szinteket rendeljenek a felhasználókhoz, biztosítva, hogy minden partner csak a hozzárendelt, őt érintő adatokat és dokumentumokat kezelje. A bejelentkezés többfaktoros azonosítással védett, fokozott biztonságú megoldás, ami lehetővé teszi a vállalaton kívüli felhasználók számára a rendszer használatát.

2. Partner nézet és irányítópult

A partnerek a saját, testre szabható nézetükben látják a számukra releváns információkat. Az irányitópult könnyen áttekinthető módon mutatja a kulcsfontosságú mutatók, közlemények és dokumentumok aktuális állapotát.

3. Kommunikációs eszközök

A DocuLine partner portál integrált kommunikációs eszközöket tartalmaz, mint például az üzenetküldő és értesítési rendszerek, amelyek lehetővé teszik a külső felhasználók számára, hogy könnyen kapcsolatba lépjenek a vállalat képviselőivel és időben értesüljenek a folyamatban lévő ügyeik változásáról. Ez a funkció biztosítja a hatékony és eredményes kommunikációt a vállalat és a partnei között. A megoldásban marketingkommunikációs funkciók kialakítására is lehetőség van, olyan célzott információk átadáshoz, amelyeket publikus csatornákon keresztül nem célszerű megosztani, mint például kedvezmények, jutalékok, ösztönzők, időszakos értékesítési lehetőségek, egyéb bizalmas kereskedelmi és jogi információk.

4. Dokumentumok, sablonok, folyamattámogatás

A portálban központi dokumentum- és sablontár kialakításával lehet hozzáférhetővé tenni az aktuális anyagokat, mint például szerződésminták, termékkatalógusok, képzési anyagok, marketinganyagok és felhasználói kézikönyvek. A külső felhasználók könnyen kereshetik és letölthetik a szükséges dokumentumokat, biztosítva, hogy azok mindig az aktuálisan érvényes információhoz férjenek hozzá és az ügymenethez szükséges dokumentumokat használják.

DocuLine Partner Portál minta

5. Értékesítéstámogatás

A portálon jogosultságkezeléssel lehet megjeleníteni a partnerekre vonatkozó értékesítési adatokat, célokat és teljesítménymutatókat. Az ERP rendszer integrálása révén biztosítható a valós idejű adathozzáférés és nyomonkövetés is. Az értékesítés támogatási folyamatot részletes, személyre szabott jelentésekkel és elemzésekkel lehet támogatni az adott partnerre vagy szegmensre vonatkozóan. Ez a funkció segíti a külső felhasználókat a trendeket azonosításában, a teljesítményük kiértékelésében, illetve adatalapú döntéseket hozni a teljesítményük javítása érdekében.

6. Megrendelés kezelés (Order management)

A DocuLine partner portálon hatékony megrendeléskezelő funkciót lehet kialakítani, amely lehetővé teszi a külső felhasználók számára, hogy rendeléseket adjanak le, kövessék és kezeljék azok státusz változásait. Az ERP és raktári rendszerek integrációja esetén lehetővé válik a rendelési állapotok, készletszintek és szállítási információk valós idejű frissítése, ami biztosítja rendelés eljesítési folyamat átláthatóságát és hatékonyságát.

7. Hibajegykezelő funkciók (Ticketing)

A portálba meglévő hibajegykezelő alkalmazás is integrálható, amit a partnerek biztonságos, naplózott, védett módon elérnek. Saját, egyedi ticketing funkciók is kialakíthatók, amennyiben csak egyszerű alapszintű funkciókra van szükség a munkafolyamat támogatásához. Az integrált hibajegykezelő rendszer lehetővé teszi a partnerek számára, hogy problémákat jelentsenek vagy segítséget kérjenek az ügymenethez kapcsolódóan. A megoldással minden támogatási kérés nyomon követhetővé és gyorsan kezelhetővé válik, javítva a partnerek felhasználói élményét.

8. Képzés támogatás és tanúsítási funkciók

A portálba különféle képzési és tanúsítási funkciókat lehet kialakítani meglévő képzési rendszerek integrációjával vagy egyszerű képzést segítő funkciók kialakításával. A portál segíti a partnereket készségeik és tudásuk fejlesztésében. Online tanfolyamok, webináriumok és tanúsítási vizsgák lebonyolításának munkafolyamatait lehet létrehozni vagy támogatni, ezzel biztosítva, hogy a partnerek felkészültek legyenek a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak hatékony képviseletére.

Hogyan illeszkedik a Partner portál a DocuLine platformba?

Partner portál megoldásunk a DocuLine Vállalati Digitalizációs Platform intergáns része, amely a Digitális dokumentumtár, a Beszerzés automatizálás és egyéb modulokkal is összekapcsolható.

Megoldásunk segítségével a partnerek hozzáférése a szükséges dokumentumokhoz, információkhoz és az együttműködést támogató funkciókhoz, programokhoz hatékonyan és egységesen kezelhető, magas biztonsági szint biztosításával a hatékony együttműködéshez, adat – és dokumentummegosztáshoz.

Fedezze fel a DocuLine Vállalati Digitalizációs Platform Partner portál megoldásának előnyeit!

A DocuLine Partner portál előnyei

DocuLine Partner Portál riport

1.

Átláthatóság és kontroll

A partnerek valós idejű hozzáférést kapnak a legfrissebb információkhoz, például termékkatalógusokhoz, marketing anyagokhoz, értékesítési adatokhoz.
A vállalat könnyebben nyomon követheti a partnerek teljesítményét, szükség esetén pedig gyorsan beavatkozhat.
A DocuLine Partner portál biztosítja a szükséges közös dokumentumtárat és a kommunikációs eszközöket is.

Hatékonyabb együttműködés

A partnerek közvetlenül a DocuLine Partner portálon keresztül tudnak egymással kommunikálni, kérdéseket feltenni és információkat megosztani.
A közös projektek és feladatok könnyebben nyomon követhetővé és kezelhetővé válnak.
A vállalat hatékonyabban támogathatja partnereit, például képzésekkel, marketing anyagokkal és értékesítési eszközökkel.

2.

3.

Produktivitás javulás

Az automatizálásnak köszönhetően számos manuális feladat emberi beavatkozás nélkül elvégezhető, így a partnerek és a vállalat munkatársai több időt fordíthatnak a valóban értékteremtő tevékenységekre.
A standardizált folyamatok és sablonok felgyorsítják a munkafolyamatokat.
A központosított adatbázisnak köszönhetően könnyebben megtalálhatók a szükséges információk, ami csökkenti az adminisztratív feladatokra fordított időt.

Jobb ügyfélkapcsolatok

A partnerek közvetlenül kapcsolódhatnak a vállalathoz, ezzel jobb szolgáltatást nyújthatnak ügyfeleiknek.

4.

5.

Bevételnövekedés

A hatékonyabb együttműködés a bevételek növekedéséhez vezethet.
A DocuLine Partner portál segíthet új üzleti lehetőségek azonosításában és kiaknázásában is.

Ügyfeleink

A DocuLine Vállalati Digitalizációs Platform felhasználói

Kapcsolat

Partner portál

DocuLine Vállalati Digitalizációs Platform

Kérdése van?

Töltse ki az alábbi űrlapot és munkatársaink megválaszolják!

14 + 3 =